sobota, 4 grudnia 2010

Corona navideña / Świąteczny wianek

Este año mi corona para puerta es así:
Oto mój tegoroczny wianek na drzwi:
La hice con estrellitas de papel para regalos. Como hacerlas podéis ver aquí:
Zrobiłam go z papierowych gwiazdek. Jak je zrobić możecie zobaczyć tutaj:
http://www.tipy.pl/artykul_2220,jak-zrobic-gwiazde-morawska.html (po polsku)
http://www.highhopes.com/3dstar.html (en inglés)

W zeszłym roku wianek był z białych piór i srebrnej wstążki i pewna osoba nazwałą go „zdechłym gołębiem”. No i w tym roku już nie ma „zdechłego gołębia”:

El año pasado hice la corona de pluma blanca y lazo plateado y una persona lo llamó “paloma muerta”. Este año ya no hay “paloma muerta”:

3 komentarze:

  1. Zeszłoroczny ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "zdechly golab" dla mnie rewelacja!!!
    "dead pigeon" is so cool!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Néstor Alonso7 grudnia 2010 05:16

    Stefania!!!

    Felicidades por el único blog al que me voy a hacer adicto!

    Me apunto la idea de poner una paloma muerta en la puerta de mi casa :P

    Un beso!

    OdpowiedzUsuń